Co byste měli vědět o pojištění nemovitosti?

Pojištění nemovitosti kryje váš majetek proti nenadálým situacím, které nejste schopni ovlivnit nebo jim zabránit. Přinášíme informace, které byste měli před uzavřením smlouvy znát.

 

  • Jako hodnota nemovitosti se stanovuje částka, za kterou byste dům znovu vystavěli. Tržní hodnota nemá ve většině případů na pojištění vliv a není tedy výjimkou, že obdobné nemovitosti ve městě a na vesnici jsou pojištěny na stejnou částku.
          dum        
  • I pojištění bytu jakožto nemovitosti má smysl. SVJ nebo družstvo nemusí mít bytový dům pojištěný vůbec nebo v neaktuálních hodnotách. Pojištění můžete uzavřít jako vlastník bytu, který pronajímáte, nebo jako jeho nájeník. Budete tak mít jistotu krytí při případných škodách.
  byt    
  • Podpojištění nebo přepojištění nemovitosti má velký vliv na plnění v případě pojistné události. Pojišťovna v takových případech krátí pojistné plnění a to až o poměrnou částku, o kterou byla nemovitost podpojištěna. V případě příliš vysokého pojistného vám pojišťovna vyplní jen do výše skutečné hodnoty nemovitosti.
  •  Některé banky požadují před čerpáním úvěru zdánlivě nesmyslná pojištění (např. pojištění bytu ve 3. patře proti povodni nebo pojištění domu na tržní cenu). Pro získání úvěru je však nutné podmínky banky dodržet.

Nepodceňujte pojištění svého domova. Doporučujeme smlouvy překontrolovat každých pět let. S jejich aktualizací a porovnáním nabídek od jednotlivých pojišťoven vám může pomoci kvalitní finanční poradce. Obraťte se na centrálu naší společnosti ještě dnes.

  • M.S.QUATRO, s.r.o., Na Hradbách 424/3, 69301 Hustopeče

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Uložit
Cookies uživatelské preference
Používáme cookies, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud odmítnete používání souborů cookie, tento web nemusí fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout vše
Více informací
Google Analytics
Marketingové nástroje pro Google Analytics
Přijmout
Odmítnout
Google Tag Manager
Marketingové nástroje pro Google Tag Manager
Přijmout
Odmítnout