Nejste spokojeni s plněním pojišťovny?
Díky spolupráci se společností EUCS pomáháme našim klientům získat odškodnění, na které mají dle svých smluv nárok. Utrpěli jste úraz nebo škodu a nejste spokojeni s plněním pojišťovny? Obraťte se na svého finančního poradce.
Pojišťovna doplatila 3 roky zpětně odškodnění ve výši 222 107 Kč. A to navzdory podepsanému souhlasu o vyrovnání!
Pan Kugler byl v prosinci roku 2014 účasten nešťastné autonehody, kterou nezavinil a která mu díky dlouhé rekonvalescenci snížila rodinný příjem. Po nehodě mu pojišťovna, na základě svého šetření, vyplatila bolestné a ztrátu na výdělku ve výši 273 600 Kč. V následujícím roce, v dobré víře, že panu Kuglerovi pojišťovna přiznala a vyplatila vše na co měl nárok, podepsal pojišťovně prohlášení o souhlasu s vyrovnáním. “Po podepsání prohlášení pro pojišťovnu jsem myslel, že se s výší vyrovnání nedá už nic dělat. Proto pro mě bylo příjemným překvapením dodatečné plnění za bolestné a ošetřovné. Ani jsem netušil, že taková náhrada existuje, natož, že na ni mám nárok“ popsal Josef Kugler. Počátkem roku 2018 objevil pan Kugler internetové stránky společnosti EUCS a rozhodl se ji kontaktovat. Případu se na základě jeho poptávky ujali odborníci, kteří bezplatně přezkoumali odškodnění pojišťovny. Šetřením se podařilo odhalit nedostatky v poskytnutém odškodnění za bolestné a dále se rozhodli uplatnit nově vzniklý nárok za ztížení společenského uplatnění a ošetřovné. Komunikací s pojišťovnou panu Kuglerovi zajistili doplacení dalších 222 107 Kč nad rámec původního plnění. “Děkuji celému Vašemu týmu, který na mém případu pracoval“ uvedl Josef Kugler.
Stali jste se obětí dopravní nehody? Obraťte se na na web www.poradnaposkozeneho.cz nebo požádejte svého finančního poradce o spolupráci s naší společností.
- Vytvořeno dne .