Zažili jste zlý sen v podobě krup nebo tornáda? Poradíme Vám s dalším postupem
S některými živly člověk prostě v našich českých podmínkách nepočítá. Přesto nás příroda umí nepříjemně překvapit.
Pokud se Vám stane nečekaná škodní událost, budou se Vám hodit následující základní pravidla:
👉 Foťte, dokumentujte, natáčejte, sežeňte si nezávislé svědky!
👉 Zabezpečte se proti dalším škodám (zabraňte dalšímu zatečení...)
👉 Nahlaste škodní událost pojišťovně (obvykle stačí telefonicky), ideálně si k telefonátu připravte číslo smlouvy a soupis všech vzniklých škod.
👉 Mějte strpení! Likvidátor nebo technik ke zdokumentování škodní události Vás kontaktuje obvykle během dvou dnů, při hromadných škodách je tato doba delší.
👉 U menších škod (v rámci desítek tisíc korun) je možné, že nepřijde likvidátor vůbec. Pojišťovna pak bude plnit jen na základě vašeho nahlášení (záleží na postupu každé pojišťovny).
👉 Uložte si doklady všech výdajů souvisejících se škodou (likvidace škod, náprava atd.). POZOR - tím je myšlena archivace opravdu všech výdajů (např. u pojištění domácnosti pojišťovny proplácejí i náhradní ubytování apod.)
👉 Po nahlášení škody postupujte dle instrukcí pojišťovny. Průběžně také dokumentujte průběh prací, případně i škod následných. Od všeho, co budete pořizovat, si ponechávejte doklady.
Pokud jste našimi klienty a potřebujete s čímkoliv pomoc, neváhejte a obraťte se na našeho poradce, který o Vás pečuje. V případě, že si nejste jisti, kdo Vám smlouvu v minulosti sjednal nebo příslušná osoba již u nás nepracuje, obraťte se na naši centrálu v Hustopečích tel. č: 777 784 002 a my Vám dle lokality poradce přidělíme.
Naše firma v rámci řešení pojistných událostí spolupracuje s profesionály v oblasti řešení škod EUCS (možnosti můžete probrat se svým poradcem).
- Vytvořeno dne .